پیوند ها
درواقع شما مطلبی درباره محصول یا خدمات سایت خود آماده میکنید و در ان ۴ کیورد و کلمه مورد نظرتان را انتخاب و آن ها را به سایت خودتان لینک میکنید تا در سایت پذیرنده آگهی خبری قرار بگیرد و با ارتقا رتبه سایت شما و شناسایی شما در گوگل به عنوان یک سایت مرجع هم بازدید شما افزایش پیدا کند , هم ورودی گوگل بیشتری داشته باشید هم درامد خود را افزایش بدهید. به عقیده ما ثبت رپورتاژ گامی بزرگ در پیشی گرفتن از رقبا در سال ۲۰۱۷ است چرا که اکثر وبمستران در فضای مجازی از قابلیت ها و تاثیرگذاری این نوع آگهی غافل هستند و این فرصتی خوب برای پیشرفت کردن است !
این آگهی تبلیغاتی به طور کامل تر یعنی متنی چکیده با حدود ۳۰۰ تا ۸۰۰ کلمه و چندکیورد ( کلمه مورد نظر شما ) که به سایت شما لینک شوند , درواقع این نوع تبلیغات نوعی تبلیغ غیر مستقیم است که هم بازدید کنندگان را در قالب یک محتوای روزانه ترغیب به استفاده از خدمات شما میکند و مهم تر از همه اینکه شما با این نوع تبلیغات رتبه ای بسیار بالا در محتوا منتشر شده و کیوردهایتان در گوگل میگیرید ( درصورت مناسب بودن سایت هایی که اگهی شمارا درج میکنند ) زیرا که گوگل, رپورتاژ آگهی را جزو یکی از طبیعی ترین نوع لینک سازی ها شناسایی کرده و رتبه خوبی در بلند مدت به شما میدهد, همین متن یک نوع نمونه رپورتاژ آگهی هست
خبر خوش
انجمن دیجی طراحان افرادی رو که در مورد این سایت مطلب مینوسین یا توی مطالب و فیلم هاشون به این انجمن لینک میدن برای هر 10 لینک یا مطالب و نوشته برای یه ماه لینک اون سایت رو توی قسمت فوتر سایت قرار میده